POPLATEK ZA PRONÁJEM AREÁLU
- Pronájem areálu v čase 8:00 – 1:00 je účtován sazbou 25.000 Kč . Poplatek je splatný do týdne po závazném objednání termínu. Při zrušení svatby je pronájem nevratný. Party může pokračovat do 3:00 za poplatek 2.000,- za každou další hodinu nad 1:00.
KAPACITA
- 110 hostů (venkovní pergola)
- 40 hostů (vnitřní restaurace)
CATERING
- Zařizujeme výhradně my. Podle domluvy a počtu hostů bývá umístěn buď ve vnitřní restauraci, nebo pod venkovní pergolou. Nabídku svatebních menu a rautů najdete na našem webu. Jsme schopni se přizpůsobit vašim speciálním požadavkům, pokud to bude v naší moci.
VLASTNÍ ALKOHOL
- Vlastní alkohol neakceptujeme, vyjma vína za korkovné 150 Kč/0,75l.
- Ostatní nápoje dle aktuálního nápojového lístku.
NOČNÍ KLID
- Po 22 hodině musí být veškerá reprodukovaná muzika přesunuta do vnitřního prostoru, který je předem upraven jako taneční parket.
VÝZDOBA
- Zařizuje si objednatel na vlastní náklady, poskytujeme součinnost k realizaci výzdoby.
- SLADKÝ BAR zařizuje objednatel.
OBŘAD
- Zpravidla venkovní. Při nepříznivém počasí si objednatel zařizuje stan nebo je obřad přesunut pod menší krytou pergolu (kapacitně ale omezeno).
FOTOGRAF, FOTOKOUTEK
- Fotografické a kameramanské služby nezajišťujeme. Toto si primárně domlouvá objednatel sám. Můžeme případně poskytnout kontakty na agentury, které tyto služby řeší. Na fotokoutek lze vyhradit adekvátní prostor (odvíjí se také od počtu hostů a uspořádání tabule).
GRILOVÁNÍ
- Prostor pro grilování poskytujeme (jsme na to vybaveni), grilování je i součástí jednoho z námi nabízených svatebních rautů.
USKLADNĚNÍ SVATEBNÍCH DORTŮ
- K uskladnění svatebního cukroví a svatebních dortů mám vyhrazenu jednu uzamykatelnou místnost se 2 velkými lednicemi. Uzamykatelná místnost poskytuje prostor i pro uschování dekorace, oblečení apod.